اطلاعات پروژه:

  • مشتری : نرم افزار باشگاه مشتریان
  • تعداد زبان : یک زبانه
  • دسته بندی : سازمانی
  • تعداد صفحات : 17 صفحه پویا
  • مدیریت محتوا : ابرلاین
  • تکنولوژی : Ajax , CSS3 , HTML5 , jQuery , MYSQL , PHP , Responsive
  • نرم افزار باشگاه مشتریان
doodle-1

توضیحات پروژه:

اگر می خواهید CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری ) را موفقیت آمیز در شرکت یا سازمان خود پیاده سازی کنید باید علاوه بر به کارگیری نرم افزار، فرآیندهای مرتبط با مشتری را به درستی بچینید و فرهنگ استفاده از نرم افزار CRM را نیز در شرکت خود جا بیاندازید.

نرم افزار CRM با نام تجاری دیده بان، محصولی دیگر از گروه مهندسی ابرلاین است که کاملا بصورت تحت وب طراحی و اجرا شده است. از آنجا که نسخه های CRM موجود در بازار، بصورت یک بسته نرم افزاری می باشند، غالبا امکان تغییر و شخصی سازی متناسب با فرآیندها و نیاز سازمان شما را فراهم نمی کنند. با توجه به طراحی صورت گرفته، نرم افزار CRM دیده بان این مشکل را برطرف نموده و امکان شخصی سازی متناسب با نیاز شما را فراهم کرده است. ما می توانیم کلیه روش ها فرآیند ها داخل سازمان شما را در این نرم افزار پیاده سازی کنیم تا نرم افزار CRM تهیه شده، کاملا جوابگوی نیاز شما باشد.

«CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری ) به شما کمک می کند رابطه با مشتریان فعلی را گسترش دهید و همچنین بتوانید مشتریان جدید جذب کرده و در نهایت از مشتریانتان به خوبی مراقبت کنید.»

یکی از مهمترین اهداف شرکت ها و سازمان ها حفظ مشتریان قدیمی و هم زمان جذب مشتریان جدید است؛ دیده بان شرکت ها و سازمان ها را  در جهت دست یافتن به این مهم یاری می کند.

برخی از امکانات نرم افزار CRM دیده بان عبارتند از :

امکان تعریف سرنخ و سپس پیگیری سرنخ های تعریف شده تا مرحله تبدیل به مشتری و ثبت قرارداد با مشتری

امکان مدیریت فروش سازمان

امکان مدیریت انبار

امکان تعریف و مدیریت نمایندگان شرکت

امکان تعریف و مدیریت همکاران و رقیبان شرکت

امکان ثبت ورود و خروج همه محصولات به شرکت

امکان انجام نظرسنجی های دوره ای در جهت حفظ ارتباط با مشتریان – بازارداری

و چند بخش دیگر که مطابق با خواسته سازمان ها و شرکت ها این بخش ها افزوده یا کاسته می شوند.

از مهمترین قابلیت های این نرم افزار CRM، قابلیت اتصال به سیستم تلفن اینترنتی VoIP است که در لحظه تماس یک شخص ، نرم افزار CRM کلیه اطلاعات لازم این شخص، اعم از اطلاعات دقیق تماس های گدشته ، فاکتور های صادره، تراکنش های مالی قبلی، وظایف تعریف و انجام شده برای این شخص و بسیاری از اطلاعات دیگر را در روی صفحه نمایش کاربر پاسخ دهنده تماس نمایش می دهد.

امکان تهیه گزارشات مختلف از موارد ذکر شده بالا نیز از امکانات دیده بان بوده که کمک شایانی به مدیران شرکت ها و سازمان ها در جهت مدیریت مجموعه میکند.

برای نمایش دموی آنلاین نسخه باشگاه مشتریان و نسخه پایه این سیستم روی لینک کلیک کنید

نام کاربری : admin

کلمه عبور : admin

برای دریافت جزییات بیشتر، با ما تماس بگیرید. تلفن : 01132302967       موبایل : 09119031833