اطلاعات پروژه:

  • مشتری : نرم افزار مدیریت پارچه سرای ابرلاین
  • تعداد زبان : یک زبانه
  • دسته بندی : سازمانی
  • تعداد صفحات : 17 صفحه پویا
  • مدیریت محتوا : ابرلاین
  • تکنولوژی : Ajax , CSS3 , HTML5 , jQuery , MYSQL , PHP , Responsive
  • نرم افزار مدیریت پارچه سرای ابرلاین
doodle-1

توضیحات پروژه:

شما صاحب پارچه سرای بزرگی هستید که تعداد زیادی فروشنده و صندوقدار در آن مشغول به کار هستند و هر کدام از فروشندگان نیز پارچه های یک غرفه را به مشتریان عرضه می‌نمایند. و لذا عملیات پردازش نهایی فروش همه فروشندگان در قسمت صندوقداران و توسط یکی از آنها انجام می‌شود. در اینپارچه سرا، ثبت لحظه ای و دقیق کلیه تراکنش های مشتریان، فروشندگان و صندوقداران الزامی است تا در انتهای روز بتوان میزان دقیق فروش هر فروشنده و موجودی هر یک از صندوقداران را به تفکیک و همینطور گزارش های دقیقی از درآمد پارچه سرا، رفتار خرید مشتریان و تراکنش های انبار کالا را در اختیار داشته باشیم. سیستم مدیریت فروش ابرلاین برای نیل به این اهداف، بوجود آمده است. بصورت کلی، سیستم مدیریت فروش ابرلاین به منظور ثبت کلیه وقایع داخل یک فروشگاه پارچه سرا، هم برای مشتریان و هم برای پرسنل فروش فروشگاه، در نظر گرفته شده است.این سیستم مدیریت فروش، جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های رایج حسابداری فروشگاهی می‌باشد که در آن نیازمند به ثبت کلیه اطلاعات حسابداری و مالی پیشرفته و دست و پا گیر نیست و تنها نیازمند به ثبت انبار و فروش ها می‌باشد. همچنین برای سهولت و تسریع در امر فروش، تمامی فاکتورهای فروش مشتریان، توسط گوشی موبایل در اختیار فروشندگان در سیستم ثبت می‌گردد. این سیستم فروش، بصورت خاص برای پارچه سرا طراحی شده و جوابگوی تمامی نیازهای یک فروشگاه پارچه می‌باشد.

ثبت سریع عملیات فروش و صدور فاکتور

  • کلیه خریدهای مشتریان توسط گوشی‌های هوشمند و توسط فروشندگان هر غرقه در هر لحظه ثبت می گردد.

  • هر فاکتور فروش تنها با یک کلیک توسط صندوقدار تایید می گردد.

  • امکان تعریف کاربران سیستم (فروشندگان و صندوقداران) بصورت نامحدود وجود دارد.

  • باتوجه به ثبت خریدها توسط فروشندگان در سیستم، امکان تعریف کمیسیون فروش درنظر گرفته شده است.

مدیرت حرفه ای انبار

  • علاوه بر اطلاعات اولیه هر محصول، امکان مشاهده تاریخ و قیمت آخرین سفارش محصول و نیز میانگین قیمت خرید محصول نیز وجود دارد.

  • چاپ بارکد دوبعدی (QR) برای هر محصول که شامل اطلاعات کاملی از محصول است.

  • امکان جستجوی پیشرفته میان طرف حساب ها و محصولات بصورت حرفه‌ای و دقیق وجود دارد.

مدیرت حرفه‌ای مشتریان و باشگاه مشتریان

  • براحتی مشتریان اصلی خود را تعیین و برایشان تخفیف های ویژه بصورت خودکار صادر کنید.

  • به کمک ماژول CRM، مدیریت بهتری روی مشتریان اعمال کنید، سوابق خرید هر مشتری را ذخیره کنید، از آنها در تعیین استراتژی های فروش استفاده کنید و درآمد خود را بیشتر کنید. ماژول CRM به منظور ثبت آمار خرید هر مشتری در بازه مشخص و دریافت پلکانی تخفیف خرید درنظر گرفته شده است. مثلا در ازای خرید 500 هزار تومان در یک ماه، مبلغ 5% تخفیف بصورت خودکار برای مشتری صادر می‌شود و یا مثلا 5% تخفیف به مناسب سالروز تولد او در فاکتور صادر می‌شود.

مدیریت فروشندگان

  • برای هر فروشنده درصدی از فروش را به عنوان کمیسیون فروش تعیین کنید.

  • عملکرد هر صندوقدار را جداگادانه و با جزئیات بررسی نمایید.

  • گزارش های فروش ، کمیسیون و درآمد هر فروشنده را در بازه های مشخص مشاهده نمایید.

گزارش های حرفه ای

  • گزارش لحظه ای از اطلاعات انبار تهیه کنید.

  • گزارش لحظه ای از فروش، هزینه های روزانه، درآمد، سود و کمیسیون ها تهیه کنید.

  • گزارش های ماهانه و سالانه تهیه کنید.

  • گزارش های حرفه ای بر اساس محصولات، مشتریان، طرف حساب ها، انبار و … تهیه کنید.

  • به راحتی فروشگاه خود را انبارگردانی کنید.

ماژول خیاطان (مشتریان ویژه)

  • خیاطان را در سیستم تعریف کنید و برای آنها درصدی کمیسیون فروش، تعریف نمایید.

  • برای خیاطان کارت تخفیف صادر نمایید تا خیاطان به تحویل آن کارت ها به مشتریان خود، آنها را به سمت فروشگاه شما برای خرید هدایت نمایند.

  • از فاکتور صادره با کارت تخفیف، مبلغی به عنوان کمیسیون فروش برای خیاطان بصورت خودکار در سیستم ثبت می‌شود.

  • در پایان روز، گزارش کمیسیون های هر خیاط بصورت پیامک (SMS) برای او ارسال می گردد.

 نرم افزار مدیریت فروش پارچه سرای دیده‌بان

این سیستم شامل بخش های زیر می باشد.

  • اپلیکیشن فروشنده ها: این اپلیکیشن بر بستر سیستم عامل اندروید برنامه نویسی شده است که قابلیت های آن عبارتند از :

  • ثبت سفارش برای مشتریان:

پارچه ها هر کدام دارای کد اختصاصی هستند که قبلا در سیستم تعریف شده است.

کارت مشتری(مخصوص داخل فروشگاه) : کارت های چندبار مصرفی که هر کدام کد مخصوص به خود را دارند.این کدها قبلا توسط مدیریت در سیستم تعریف شده است.

  • فروشنده ابتدا کد کارت مشتری (مخصوص داخل فروشگاه) را اسکن کرده و سپس کد پارچه را اسکن نموده و متراژ پارچه را ثبت میکند.

سر انجام بعد از اتمام سفارشات و خرید  از باجه های مختلف فروشگاه ، مشتری با در دست داشتن کارت مشتری به صندوقدار مراجعه نموده و صندوقدار با اسکن کارت مشتری تمامی اطلاعات خرید را در پنل خود مشاهده نموده و جهت تسویه اقدامات لازم را انجام می دهد.

  • فروشنده امکان ویرایش و حذف مواردی از فاکتور که توسط همان فروشنده ثبت شده است را دارد.

 

  • پنل مدیریتی و پنل صندوقداران : برخی از امکانات اصلی این پنل ها عبارتند از :

 

  • امکان نمایش فاکتورهای باز مشتریان (فاکتورهایی که ناتمام است)

  • امکان نمایش خریدهای باز مشتریان (لیستی از محصولات موجود در فاکتور مشتریان)

  • امکان نمایش فاکتورهای دوره فعلی و دوره قبلی فروش

  • امکان ثبت سفارش کاتینگ و چاپ رسیدهای کاتینگ

  • امکان مدیریت دوره فروش فعلی و گزارشات دوره فروش

  • امکان مدیریت انبار و محصولات

  • امکان دسته بندی محصولات

  • امکان مدیریت طرف حساب های مجموعه

  • امکان مدیریت صندوق داران و تهیه گزارشات از صندوقداران

  • امکان مدیریت فروشنده ها و تهیه گزارش فروش روزانه

  • امکان تعیین درصد کمیسیون برای فروشنده ها و محاسبه بعد از هر دوره فروش و ارسال پیامک به فروشنده ها

  • امکان مدیریت کارت های خرید(کارت مشتریان) داخل فروشگاه

  • امکان تعیین سطح دسترسی به پنل مدیریتی برای کاربران مدیر

  • امکان مدیریت برگشتی ها (برگشت از خرید و فروش و ضایعات از فروش و فروشگاه)

  • امکان مدیریت پرداختی ها و دریافتی و هزینه های جاری

  • امکان ارائه گزارش از تمام بخش های سیستم ( گزارش قیمت ، سود و زیان و …)

  • امکان تعریف سال مالی (گزارش سالانه سود و زیان)

  • امکان انجام عملیات انبار گرادانی (مدیریت انبار فروشگاه)

  • امکان اسکن کارت مشتریان توسط صندوق دار از طریق WEB CAM و نمایش فاکتور : این روش زمان صدور فاکتور را به حداقل می رساند.

 

  • باشگاه مشتریان: برخی از امکانات سیستم باشگاه مشتریان عبارتند از :

  • امکان تعریف کارت های بیرون فروشگاه برای مشتریان وفادار

  • امکان تعریف نماینده های فروش و صدور کارت های نمایندگی

  • امکان صدور آنی کارت برای مشتریان در فروشگاه و استفاده از کارت در همان روز

  • امکان ثبت نام مشتریان در باشگاه مشتریان با استفاده از کانتر(سیستم All In One) تعبیه شده در فروشگاه توسط خود مشتریان و ارسال پیامک خوش آمدگویی به مشتری پس از ثبت نام.

  • امکان دریافت اعتبار کارت با اسکن کارت مشتری از طریق دوربین سیستم (All In One) توسط خود مشتری .

  • امکان نمایش گالری تصاویر محصولات فروشگاه به صورت دسته بندی شده در کانتر فروشگاه

  • امکان تعیین اعتبار اولیه برای مشتریانی که از کارت باشگاه خرید می کنند و تخفیف در زمان صدور اولین فاکتور

  • امکان ایجاد تخفیف در فاکتورهایی که با کارت مشتری می باشد و تخفیف برای خرید های بعدی

  • امکان تعیین تاریخ انقضاء برای اعتبار مشتریان و همچنین اطلاع رسانی به مشتریان چند روز مانده به سررسید تاریخ انقضاء از طریق پیامک

  • امکان تخصیص آنی فاکتور عادی به مشتری باشگاه مشتریان

  • امکان ارسال پیامک تبریک تولد به و تخصیص اعتبار هدیه تولد به مشتری با تاریخ انقضاء مشخص

امکان خصوصی سازی و انجام تغییرات در این سیستم وجود دارد که بعد از توافق طرفین و تعیین زمان و قیمت، این تغییرات اعمال می شود.

سیستم مدیریت فروش دیده‌بان که یک نرم افزار تحت وب می باشد، از ترکیب بخش های زیر پدید آماده است:

  • کارت خرید مشتریان با قابلیت اتصال به دیتابیس برای تشکیل باشگاه مشتریان و یا CRM

  • ثبت تراکنش ها بر اساس استاندارد QR توسط گوشی های مبتی بر سیستم عامل اندروید توسط پرسنل فروش فروشگاه

  • ارسال اطلاعات تراکنش صورت گرفته توسط پرسنل فروش به سیستم مرکزی برای پردازش نهایی توسط صندوقداران

  • پردازش اطلاعات توسط یک از صندوقداران با امکان ویرایش فاکتور و تخصیص فاکتور فروش بر اساس خرید های انجام شده مشتریان

  • دریافت اطلاعات دقیق و جزئیات محصول با کمک اسکن کد مشتری (کد QR کارت خرید مشتری)

  • تعریف خیاطان همکار (مشتریان ویژه) در سیستم که وظیفه هدایت مشتریان به فروشگاه به کمک کارت تخفیف که به نام این خیاطان صادر می‌شود، را دارند.

  • اعمال خودکار تخفیف روی فاکتور فروش و ثبت کمیسیون خیاطان با استفاده از کارت تخفیف مشتریان

  • گزارش های روزانه و بازه ای از عملکرد فروشندگان، صندوقداران، مشتریان، همکاران فروش و فروشگاه

  • امکان اتصال به شبکه اینترنت به منظور مشاهده عملکرد فروشگاه در هر نقطه ای خارج از فروشگاه