نرم افزار باشگاه مشتریان (CRM)

نرم افزار باشگاه مشتریان (CRM)، یا ارتباط با مشتریان در قالب تحت وب بهترین، به صرفه ترین و راحت ترین روش برای ارتباط بین کارمندان فروش و مشتریان و مدیریت فعالیت های کارمندان است. به کار گیری یک کامپیوتر به عنوان سرور و نصب نرم افزار روی آن و دسترسی کاربران با مرورگر قابلیت اصلی تحت وب بودن است. این نرم افزار برای سازمان هایی که شبکه داخلی دارند میتواند بدون اینترنت و برای سازمان هایی که نیاز به دسترسی اطلاعات خارج از فضای سازمان دارند، با استفاده از اینترنت اجرا شود.

تعدای از مشتریان ما

مبلمان لاوین

مبلمان لاوین

مبلمان بهار نارنج

فوکا

مبلمان فوکا

نگار خودرو

شرکت مازیار صنعت بابل

شرکت مازیار صنعت بابل

crm

پنل مدیریت

امکاناتی که در پنل مدیریت در این اپلیکیشن قرار گرفته است، حس خوب استفاده آسان از یک سرویس کامل را به مدیر یک مجموعه منتقل میکند!

ورود مشخصات اشخاص

ورود مشخصات اشخاص

کد شخص، نام و نام خانوادگی، استان، شهر، روانشناسی شخص، ثبت کلیه اطلاعات تماسی و شخصی مشتریان، حیطه فعالیت کاری، میزان اعتبار، تعیین رنگ درجه بندی مشتریان برای جستجو، دسته بندی و فیلتر کردن راحت تر آنها، نحوه آشنایی، تعیین اولویت بصورتی که مشتریانی که میزان ارتباط با آنها بیشتر است را در اولویت بالاتر قرار دهیم تا در لیست مربوطه قابل دسترس تر باشند و…

گزارشات

گزارشات

مدیریت فروش، پیش‌بینی فروش، مدیریت کمیسیونها، مدیریت مشتریان، مدیریت فعالیت های کاربران، مدیریت وظایف انجام شده و تعریف شده و… با استفاده از سیستم گزارشگیری پیشرفته انجام‌پذیر است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دیده بان، امکان تهیه گزارش داده ای و یا گرافیکی بر حسب تمامی پارامترهای ورودی را دارد.

آلارم برای وضعیت های مختلف

آلارم برای وضعیت های مختلف

در موارد مقابل نرم افزار برای کاربر آلارم می دهد تا هیچ نکته ای از قلم نیفتد: پیش فاکتور، فاکتور و یا حواله خروج ثبت شده در سیستم برای مشتری، انواع یادآوری برای پیگیری کارها، یادآوری وظایف، یادآوری کارهای ثبت شده، وظایف ارجاع شده از سوی سایر کاربران

تعریف کالا و خدمات

تعریف کالاها و خدمات

تعریف خدمات و محصولات قابل ارائه توسط شرکت، تعریف، قیمت فروش کالا، قیمت خرید کالا، تاریخ و ساعت آخرین قیمت گیری، تعیین اینکه آیا امکان تخفیف دادن وجود دارد یا خیر، تعیین اینکه آیا در حال حاضر قابل فروش است یا خیر، شماره بارکد، شماره سریال محصولات، گروه بندی محصولات

ثبت کلیه ارتباطات

ثبت کلیه ارتباطات

کلیه ارتباطاتی که با مشتریان، تامین کنندگان، نمایندگی‌ها و رقبا برقرار میشوند قابل ثبت و گزارشگیری در نرم افزار می‌باشند. موضوع ارتباط، ثبت شخص برقرار کننده ارتباط، ثبت انواع روشهای ارتباطی، ثبت زمان ارتباط (تاریخ و ساعت ارتباط)، ثبت کالای متناسب با ارتباط برقرار شده، ثبت انواع نتایج ارتباطی، توضیحات

امکان مدیریت فرم درخواست نمایندگی

امکان مدیریت فرم درخواست نمایندگی

ایجاد فرم درخواست نمایندگی متناسب با فیلدهای مدنظر شما، امکان پرکردن این فرم توسط افراد و یا شرکت‌های متقاضی از طریق وب سایت و یا کنترل پنل ایشان، مدیریت فرمهای دریافت شده در نرم افزار CRM، ایجاد وظیفه ای بصورت خودکار در کارتابل یکی از کاربران جهت پیگیری فرم دریافت شده .

نرم افزار باشگاه مشتریان (CRM)، به همراه ویژگی های زیر این خدمات را ارائه می کند

  • مدیریت کارها و زمانبندی
  • مدیریت مشتریان و اطلاعات
  • مدیریت سرنخ های بازاریابی
  • مدیریت فرصت ها و پیگیری به موقع
  • مدیریت فروش و هدف گذاری فروش
  • یادآوری کارهای برنامه ریزی شده برای مشتریان

 

مزایا:

  • کاهش هزینه های بازاریابی ، فروش و نیروی انسانی
  • افزایش فروش و در نتیجه افزایش سود
  • افزایش رضایتمندی مشتریان
  • سرعت در ارائه خدمات به مشتریان
  • حفظ و نگهداری مشتری بعنوان سرمایه مهم هر سازمان

قابلیت ها :

  • مدیریت کامل بخش بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش
  • قابلیت ثبت کلیه اطلاعات مشتریان حقیقی (اشخاص) و حقوقی (شرکتها)
  • قابلیت ثبت کلیه ارتباطات با مشتریان
  • قابلیت تعریف وظیفه جهت ارتباطات بعدی همراه با آلارم دهی در زمان تعیین شده
  • قابلیت ارسال اس ام اس و ایمیل برای مشتریان
  • قابلیت دریافت اس ام اس، ایمیل و ثبت در پرونده مشتری به صورت اتوماتیک
  • قابلیت ضبط مکالمات تلفنی
  • قابلیت ارتباط با سیستم  VoIP
  • قابلیت شناسایی مشتریان تماس گیرنده بصورت خودکار و نمایش خودکار اطلاعات شخص مانند تاریخچه تماس های قبل، فاکتور های صادره، وظایف تعریف شده، اطلاعات مالی و …
  • قابلیت نمایش جزئیات تماس ها و فاکتور های قبلی مشتری در لحظه تماس مشتری
  • قابلیت تعریف سطوح دسترسی برای افراد که شخص فقط به اطلاعات مربوط به خود دسترسی داشته باشد
  • دفترچه تلفن از تمامی مشتریان بالقوه و بالفعل، نمایندگان، رقبا و همکاران به همراه آدرس‌ها و با قابلیت جستجو پیشرفته
  • تهیه نسخه های پشتیبان از اطلاعات برنامه بصورت خودکار و دستی و با قابلیت بازخوانی اطلاعات
  • و دهها قابلیت و ویژگی دیگر که شما در سازمان دهی بخش فروش یاری می نماید.

ویدیو اپلیکیشن باشگاه مشتریان (CRM) ابرلاین

برای استعلام قیمت با شماره 09385040812 یا خط ثابت 01132255669 تماس بگیرید

فهرست
نماد ابرلاین