1- پنل مدیریتی :
• مدیریت مشتریان برنامه (براساس فایل ارسالی)
• مدیریت مشاوران (براساس فایل ارسالی)
• گروه بندی مشتریان مشخص شود
• پرینت مشخصات مشتریان به همراه جزییات
• مدیریت فایل ها (براساس فایل ارسالی)
• تعریف چند شعبه ای به صورت کاملا تفکیک شده
• مدیریت تصاویر املاک
• امکان جستجوی کامل فایل ها
• مدیریت دسته بندی املاک
• تفکیک املاک بایگانی با املاک معمولی
• امکان ثبت مبایعه نامه به همراه ضمیمه کردن مبایعه نامه و امکان صدور مبایعنامه برای چاپ بر روی برگه A3
• امکان اتصال نرم افزار به Caller ID برای نمایش وقایع مذاکرات با مشتریان برای پرسنل ها
• امکان تعریف کمیسیون مشاوران با توجه به فرمول بر اساس بازه ی تعریف شده
• امکان کپی از یک ملک که بتوان جزییات را ویرایش کرد
• امکان تسویه سود فروش با مشاوران براساس مبلغ کمیسیون در نظر گرفته شده
• اگر فایلی آورنده دارد در سیستم مشخص باشد به همراه کمیسیون فروش آورنده
• فایلی که آورده می شود نوع سند مشخص باشد و به نام چه کسی است
• امکان تعریف کد معرف برای مشاوران برای گرفتن زیرمجموعه به صورت هرمی
• امکان تعیین سود سرشاخه ها به همراه گزارش کامل برای مشاوران و مدیریت به صورت گرافیکی
• امکان ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشتریان از طریق پنل مدیریتی و پنل پرسنل
• امکان ارسال نوتیفیکیشن برای مشتریان از طریق پنل مدیریتی
• ارسال پیامک تبریک تولد به صورت خودکار
• لاگ کل عملیات در سیستم و به روز رسانی ها توسط کاربران و همراه جستجو عملیات و زمان
• امکان تعیین بازدید از ملک برای مشاوران
• ماژول پیگیری مشتریان و امکان ثبت مذاکره و ارسال پیامک برای مشتریانی که به دنبال خرید یا فروش هستند و گزارش چارت های آماری کارهای انجام شده روزانه برای پرسنل
• امکان ثبت یادآوری کارهای روزانه در سیستم و هشدار در زمان مشخص و اطلاع رسانی به مدیریت
• ملک ها بر اساس ماهیتشان اطلاعاتشان وارد می شود (به صورت کاملا دینامیک و سیستمی)
• قابلیت ثبت مشتری که نیاز به مشاور دارد در سیستم به صورت عادلانه توسط پرسنل
• مشاور میتواند به فایل هایی که به او تخصیص داده می شود دسترسی پیدا کند
• امکان دانلود بک اپ هفتگی از سیستم
• املاکی که در رهن بانک هستند مشخص شود و تفکیک گردد
• گزارش آماری ازداده های سیستم
• اتصال به pc pos در بخش های دریافتی سیستم
• تفکیک مشتریانی که ملک ثبت می کنند با فایل های مشاوران املاک
• تعیین مجوز های دسترسی سیستم به صورتی که همه ی بخش ها قابل کنترل باشد
• لیست تنظیمات برنامه
• ثبت هزینه ها و گزارش هزینه ها
• ثبت پرداختی ها و گزارش پرداختی ها
• ثبت و گزارش حقوق پرسنل
• گزارش پرداختی ها به مشاوران فروش و پرسنل
• گزارش و سود و زیان ماهانه فروش به همراه نمودار آماری
• نمایش لیست املاک های تایید نشده و رد شده
• امکان ثبت فعالیت برای ملک ها ، پروژه ها ، و غیره به همراه نوتیفیکیشن و اطلاع رسانی
• امکان ثبت تیکت برای ملک ها و فعالیت های کاربران با جزییات کامل
• مدیریت پروژه های ساخت و ساز و پیگیری وضعیت پروژه ها
2- پنل پرسنل و مشاوران :
بر اساس سطح دسترسی که مدیریت به این پرسنل می دهد پرسنل می تواند از این پنل استفاده نماید. با نام کاربری و کلمه عبور
3- اپلیکشن نسخه اندروید و وب اپ برای ios:
• دسته بندی بر اساس شهر و منطقه
• ثبت نام پیامکی به همراه کد تایید
• امکان Share کردن فایل ها در شبکه های اجتماعی
• گروه بندی املاک (آپارتمان ، ویلا ، سوئیت ، زمین و…)
• لیست فایل های تایید شده در یک صفحه مشابه افراملک (به صورت اسلایدی از تصاویر)
• جستجوی پیشرفته روی نقشه و لیستی با آیتم های جستجو
• لیست املاک مورد علاقه من و امکان ثبت نظر توسط مشتریان
• نمایش جزییات هر ملک با همراه تصاویر و امکان تماس با مشاوران آن ملک
• امکان زوم تصاویر در جزییات ملک
• ثبت ملک جدید (عنوان ملک ، نام شهر ، نوع ملک ، منطقه شهری ، تلفن تماس ، قیمت ، بارگذاری تصاویر و فیلم ملک و توضیحات بیشتر و همچنین ثبت لوکیشن یک ملک برای جستجو در اطراف) . لوکیشن باید به گونه ایی باشد که مشاور یا مدیر بتواند از طریق آن به اپهایی مثل ویز یا نشان وصل و تا مکان ملک هدایت شود .
• نمایش لیست ملک های منتشر شده
• امکان ویرایش ملک های منتشر شده و حذف ملک
• نمایش زیرشاخه های هرمی یک مشاور
• نسخه نیتیو و قابل اجرا از اندروید 4.3 به بالا
• نمایش پیغام به روز رسانی برنامه
• دسترسی مشاوران فروش به مشخصات مالک ملک
• ارسال نظرات و پیشنهادات
• درباره ما
• تماس با ما
بهترین نرم افزار CRM مشاور املاک، همه نیاز ها مثل ثبت، مدیریت تقاضاهای خرید و اجاره، یافتن بهترین موردها، فایلینگ مشاوره املاک پوشش میدهد