ارائه نرم افزار تاکسی اینترنتی

ارائه نرم افزار تاکسی اینترنتی

پکیج کامل تاکسی اینترنتی

در چند سال گذشته توسعه نرم افزار تاکسی اینترنتی در ایران توسعه یافته است. نرم افزار های اینترنتی از جمله نرم افزار تاکسی جزو پرطرفدارترین نرم افزار های دنیای تکنولوژی است که امروزه جزو سبک زندگی مردم شده است.

امروزه شاهد نرم افزار تاکسی بیسیم اینترنتی هستیم که با ویژگی هایی منحصر به فرد و بسیار کارآمد طراحی می شوند. در طراحی این اپلیکیشن ها سعی می شود تا ملاک هایی ویژه همچون قیمت پایین، امنیت کامل و … تعبیه شود.

وجود نرم افزار تاکسی بیسیم امکانات بسیاری را برای کاربر ایجاد می کند. که با کمک شرکت ابرلاین می توان به بروز کردن تاکسی بیسیم و نرم افزار های تاکسی پرداخت.

 

تاکسی اینترنتی 133 تهران جزو نرم افزار های طراحی شده توسط ابرلاین است که می توانید با دانلود نسخه جدید آن به روز ترین و پرسرعت ترین امکانات و خدمات شرکت های تاکسیرانی را دریافت کنید.

نرم افزار های ارائه شده توسط شرکت ابرلاین تمامی ویژگی های دیگر نرم افزار ها را در بر دارد. شما می توانید با اضافه کردن امکانات مدنظر و مورد استفاده خود، نرم افزار خود را کاملا شخصی سازی شده دریافت کنید.

در ادامه با نرم افزار تاکسی و جدیدترین تکنولوژی های قرار داده شده بر آن، آشنا خواهید شد.

امکانات به روز نرم افزار های تاکسی

  • ثبت نام و ورود سریع و آسان
  • امکان لغو سفر
  • امتیاز دهی به سفر
  • امکان انتخاب چند مقصد متفاوت
  • وجود کد های متنوع تخفیف
  • امکان درخواست سرویس تاکسی برای اطلاعات فردی دیگر
  • امکان انتخاب شیوه پرداخت نقدی، کیف پول و پرداخت آنلاین

نرم افزار تاکسی

نرم افزار تاکسی

فروش نرم افزار تاکسی اینترنتی

اپلیکیشن های ارائه شده توسط شرکت ابرلاین طراحی شده است تا علاوه بر دارا بودن تمام امکانات تپسی، اسنپ و غیره امکاناتی بسیار جدید و به روز را در اختیار شما قرار دهد. فروش نرم افزار تاکسی اینترنتی و بروز کردن نرم افزار اسنپ و غیره با ابرلاین امکان پذیر است.

تاکسی اینترنتی شامل امکاناتی به روز و جدید همچون شارژ کیف پول، ردیابی زنده، انتخاب راننده و ماشین و رزرو تاکسی و … است. که با بروز کردن اپلیکیشن های تاکسی بیسیم می توانید این امکانات را در صفحه خود داشته باشید.

در حال حاضر طراحی منحصر به فرد و ویژه نرم افزار بسیار حائز اهمیت است تا بتوان در بین انبوه اپلیکیشن های تاکسی، بهترین خدمات را ارائه داد. با ابرلاین می توانید نرم افزاری به روز و مطابق انتظارات خود از یک اپلیکیشن داشته باشید.

طراحی نرم افزار تاکسی به کاربر این امکان را می دهد تا در هر مکان و زمان به تاکسی مدنظر خود دسترسی داشته باشد و تنها با یک کلیک بتواند تاکسی رزرو کند.

ابرلاین با ارائه جدیدترین نرم افزار آنلاین به کاربر این امکان را می دهد تا امنیت سفر خود را تایید کرده و به راننده و همچنین خودرو امتیاز بدهد تا رتبه بندی آنها صورت گیرد. در نرم افزار تاکسی بیسیم نقشه مسیر و وضعیت خودرو به صورت زنده قابل دریافت است. که از این طریق می توانید بر وضعیت سفر خود مدیریت داشته باشید.

تعرفه های نرم افزار به ویژگی های اپلیکیشن بستگی دارد. با انتخاب و دانلود هر مورد از امکانات می توانید نرم افزار تاکسی خود را بی نقص و با خدماتی مطلوب دانلود کنید.

نرم افزار آنلاین تاکسی

نرم افزار آنلاین تاکسی

 

 

 

 

There are no comments yet

فهرست
نماد ابرلاین