سامانه املاک ابرلاین، انقلابی در حوزه املاک!

سامانه املاک انقلابی در حوزه املاک!

سامانه املاک شرکت ابرلاین یک گام دیجیتال بزرگ است. شرکت ابرلاین یا گروه مهندسی مشاوران تجربه اش را در زمینه طراحی وب از سال 1393 شمسی آغاز نموده است و با گسترش خدمات خود، بیشتر بر اپلیکیشن های تحت وب تمرکز کرده است. خدمات این شرکت گسترده اند و تقریبا به هر صنف و حوزه ای پرداخته است. یکی از تازه ترین دستاوردهای تیم تخصصی شرکت ابرلاین، سامانه مشاور املاک است. پاسخی به تمام نیازهایی که حوزه املاک به آن نیاز مبرم دارد. فرقی هم نمی کند که این ملک در جنوبی ترین بخش تهران واقع شده باشد یا املاک زعفرانیه. آنچه مسلم است این است که از این پس خرید املاک تهران و فروش آن با این سامانه به سادگی آب خوردن شده است.

سامانه مدیریت املایک

مزایایی که سامانه املاک را یگانه می کند!

مزایای سامانه املاک مانند تمام فرآورده های شرکت ابرلاین است. یعنی رابط کاربری ساده، به روز رسانی های مکرر و سادگی. مزیت این اپلیکیشن در این است که می توانید هم مشتریان، مشاوران، همکاران و هم حساب و کتاب های خود و حق کمیسیون املاک را با دقتی ماشینی مدیریت کنید .

با هم نگاهی به بخش های مختلف این اپلیکیشن مشاور املاک بیندازیم. 

نمونه ملک در اپلیکیشن

در بخش مشاوران سامانه املاک، می توانید با باز کردن کشوی این بخش، همکاران خود را افزوده و معرفی نمایید. حتی می توانید همکارانی که با مشاوران شما کار می کنند را نیز به فهرست مشاوران خود ضمیمه کنید. یک بخش در این قسمت افزوده شده است که محدوده کمیسیون نام دارد. شما در این بخش می توانید محدوده کمیسیون دریافتی هر کدام از همکاران را تعیین نمایید. در بخش پایانی این قسمت با گزینه ای به نام مشاوران روبرو می شوید که با کلیک بر آن ارتباط هر مشاور با مشاور دیگر به نمایش در می اید.

در بخش پایین تر این بخش به قسمت ملک می رسیم. می توانید املاکی که در دست دارید را در این بخش یادداشت و ثبت نمایید. از قسمت های دیگر این بخش می توان به گزینه افزودن ملک اشاره کرد. با این گزینه می توانید ملک های خود را افزایش دهید.

ورود شماره تماس به سایت مدیریت اماک

دید و بازدید در سامانه مشاوران املاک

اگر نگاهی به قسمت پایین تر سامانه املاک بیندازید با بخش بازدیدها مواجه می شوید. با این گزینه می توانید برنامه بازدید از ملک های ثبت شده را راه اندازی و مدیریت کنید. با کلیک بر لیست بازدیدها و در بخش افزودن بازدید می توانید یک مشاور خاص را مامور کنید که یک مشتری خاص را به ملکی که قبلا تعیین شده در زمان مقرر برای بازدید دعوت کند. 

در بخش پایین تر ستون راست اپلیکیشن با عبارت درخواست های ملک مواجه می شوید. این گزینه به درد زمانی می خورد که یک مشتری ملکی با ویژگی های معین می خواهد که در آن لحظه موجود نباشد. شما با ثبت مشخصات ملک هر گاه به ملکی مشابه ملک درخواست شده برسید، مشتری خود را آگاه می کنید. آگاهی به این شکل صورت می گیرد که سیستم برای مشتری تان پیامک می فرستد و وی را از وجود چنین ملکی آگاه کرده و زمانی برای بازدید مشخص می کند.

 

بخش پیگیری و مذاکرات 

بخش پیگیری و مذاکرات سامانه املاک به مشتریانی اختصاص دارد که خواهان ملک هستند اما پولشان هنوز گردآوری نشده است. شما با ثبت مشخصات مشتری در این بخش، و با توجه به زمانی که مشتری اعلام کرده، به محض فرارسیدن تاریخ مذکور سیستم به شما به صورتی خودکار اعلام می کند. پس از آن می توانید با مشتری تماس بگیرید و قراردارد خواسته شده را ببندید.

در بخش تیکت ها هم اگر خواهان ارسال پیامی به همکاران خود هستید می توانید از این امکان فوق العاده برای خبر رسانی بهره ببرید. با اعلانات و پیامک ها ارتباطتان را با مشتریانتان حفظ می کنید و برای آنها پیام بفرستید.

بخش قرار دادهای این اپلیکیشن نیاز به قراردادهای دستنویس را کاملا از میان برداشته است. شما می توانید با کلیک بر افزونه قرارداد جدید، همانند همه قراردادهای رسمی جاهای خالی را پر کنید و نوع قرار داد را نیز مشخص فرمایید. اگر مشتری اصراری بر چاپ داشت می توانید یک نسخه از قرار داد تنظیم شده را چاپ کنید. یک مزیت جالب در این نوع چاپ این است که می توانید سر برگ املاک خود را نیز در آن چاپ کنید.

 

سیستم حسابداری کامل این مجموعه که زیر بخش تراکنش ها قرار دارد، می تواند پرداختی، دریافتی، دریافتی کمیسیون قرارداد و دلایل دریافتی /پرداختی را نیز ذکر کند. یک بخش دیگری که در این اپلیکیشن مشخص شده، به سطح دسترسی ها مربوط می شود. این اپلیکیشن به شما این توانایی را می دهد که سطح دسترسی منشی های خود را محدود کنید. با این کار به منشی فقط به برخی از بخش ها دسترسی می دهید. 

 

سایت و اپلیکیشن موبایل سامانه مشاوران املاک

از جالب ترین مزایای اپلیکیشن سامانه املاک این است که تنها یک اپلیکیشن نیست بلکه خدمات آن گسترده تر از یک اپلیکیشن است. مثلا اینکه سایت نیز دارد. علاوه بر آن یک اپلیکیشن موبایل نیز طراحی شده است که شباهت زیادی به اینستا گرام دارد. با این امکان شما می توانید املاک خود را علاوه بر اپلیکیشن اصلی در سایت و در اپلیکیشن موبایل هم به اشتراک بگذارید. البته این سه محصول از هم جدا هستند و شما می توانید هر کدام را که با کارتان سازگاری بیشتری داشت سفارش دهید.

در اپلیکیشن موبایل سامانه املاک همانطور که گفتیم شباهت آن به اینستاگرام زیاد است. در این اپلیکیشن می توانید عکس های املاک خود را به صورت عکس به اشتراک بگذارید و از ملک خود نیز فیلم تهیه نمایید. با گشودن هر صفحه مشخصات کامل ملک مشاهده پذیر می شود. برای اشتراک گذاری با دیگران کافی است که به بخش بالای سمت چپ تصویر نگاهی بندازید و آیکونی شبیه تلگرام مشاهده کنید. با کمک این آیکون می توانید عکس و فیلم خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این ابزار فوق العاده یاد می گیریم چگونه یک مشاور املاک حرفه ای باشیم!

 

ملک شما هم دیجیتالی شد!

با آیکون قلب سامانه املاک می توانید لایک و دیس لایک کنید. با آیکون شخص می توانید با مشاور املاک تماس بگیرید. با تلفن سبز رنگ نیز می توانید با خود بنگاه تماس بگیرید. با آیکون قرمز رنگی که شبیه قیف است می توانید ملک مورد نظر تان را پیدا کنید. در نوار زیر اپلیکیشن هم چند آیکون مشاهده می کنید یکی خانه است و دومی را هم که توضیح دادیم. آیکون مربع هم برای این است که ملک خود را به مجموعه اضافه کنید. و آیکون آخر هم پروفایل شما است. گوگل به محتویات این اپلیکیشن دسترسی ندارد. اما اشتراک گذاری املاک تان در سایت باعث می شود که گوگل به همه محتویات آن دسترسی پیدا نماید.

این یک اپلیکیشن ساده نیست بلکه انقلابی در حوزه املاک است. با این اپلیکیشن خواهید فهمید که یک مشاور املاک چه چیزهایی باید بداند!

نمونه معرفی ملک در اپلیکیشن

 

برای مشاهده ی توضیحات بیشتر و دموی اپلیکیشن وارد شوید

There are no comments yet

فهرست
نماد ابرلاین