لذت، سرعت و کیفیت در ثبت سفارشات با سفارش‌گیر رستوران

لذت، سرعت و کیفیت در ثبت سفارشات با سفارش‌گیر رستوران

تاکنون چند بار در صف‌های طولانی رستوران‌ها، کافه‌ها، بستنی‌فروشی‌ها و … جهت ثبت سفارش به مدت طولانی، منتظر مانده‌اید؟ و در نهایت به علت مدت طولانی انتظار و خستگی ناشی از آن، سفارش خود را کنسل کرده‌اید؟ آیا به وقت و انرژی که در این صف‌های طویل ثبت سفارش هدر می‌رود فکر کرده‌اید؟ برایتان پیش آمده که پس از دریافت غذا و خوراکی خود از پیشخدمت سالن، متوجه شده باشید سفارش شما به علت شلوغی‌های بسیار، اشتباه ثبت شده است.

در زندگی امروز با حجم کاری فوق‌العاده بالا و در زمانه‌ای که وقت، حکم طلا را دارد پیش آمدن موارد فوق، غیر قابل تحمل و خسته‌کننده است. اما جای هیچ نگرانی نیست. تنها راه چاره استفاده از سفارش‌گیر رستوران است. ما در ادامه برای شما خصوصیات این دستگاه را به طور کامل شرح می‌دهیم.

کیوسک سفارش گیر رستوران

سفارش‌گیر رستوران، دوست همراه شما در هر لحظه

سفارش‌گیر رستوران، یار همیشگی در کنار شما

سفارش‌گیر رستوران دارای یک مجموعه سخت افزار و نرم‌افزارهای کاربردی است که روند ثبت سفارش را به شیوه‌ای مدرن برای همه مشتریان دلپذیر می‌کند. این سفارش‌گیر اتومات شامل یک کیس، پنل دیجیتال لمسی، دستگاه پوز و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای عملکرد بهتر سیستم است. از طریق نرم‌افزار سفارش‌گیر رستوران نیز لیست کامل منو با تصاویر مشخص و قیمت نهایی به مشتری نشان داده می‌شود. پس از انتخاب لیست سفارشات و تایید آن، هزینه سبد خرید در دستگاه پوز مشخص می‌شود. در نهایت پس از کشیدن کارت، رسید پرداخت به خریدار تحویل داده می‌شود.

هنگام استفاده از سفارش‌گیر رستوران، با آسودگی خاطر و بدون عجله می‌توانید منوی کامل فروشگاه را ملاحظه نمایید و سپس تصمیم خود را بگیرید. تصور این که به رستوران محبوب خود وارد شوید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت، سفارش خود را دریافت کنید احساس شیرین خرید را بیشتر می‌کند.

مزایای این دستگاه پرطرفدار

لذت ثبت سفارش به کمک سفارش‌گیر رستوران و کافه باعث می‌شود رفتن به این مکان‌های تفریحی برایتان تازگی داشته باشد و احساس خوب شما را دو چندان کند. به دلیل سهولت و جذابیت کار با این دستگاه، بزرگسالان و حتی کودکان نیز برای استفاده از آن اشتیاق فراوانی از خود نشان می‌دهند. عملکرد خوب  سفارش‌گیر رستوران، بازدهی بالای آن، واکنش مثبت کاربران و آسودگی مدیران و پرسنل فروشگاه باعث استقبال ویژه افراد از این محصول جدید شده است. برخی از مزایای این دستگاه به شرح زیر است:

  • صف کوتاه سفارش غذا 
  • صرفه‌جویی در وقت و انرژی
  • عدم نیاز به نیروی انسانی برای دریافت سفارش
  • کاهش هزینه‌های صاحب رستوران و کافه و افزایش سود و درآمد
  • رضایت‌مندی بالای مشتریان و اشتیاق بیشتر ایشان برای ثبت سفارش به علت سهولت انجام کار
  • حذف خطای انسانی هنگام ثبت سفارشات
  • تصمیم‌گیری راحت مشتریان به دلیل مشاهده قیمت‌های منو
  • ایجاد نمایی شیک و مدرن برای فروشگاه شما
  • و …

کیوسک سفارش غذا سایت ابرلاین

با سفارش‌گیر اتومات، لذت راحتی و سرعت در ثبت سفارش را تجربه کنید.

خبر خوش برای شما

فروشگاه‌هایی با حجم تراکنش بالا، می‌توانند سخت افزار سفارش‌گیر رستوران را به طور رایگان دریافت کنند. نرم‌افزار سیستم نیز پس از عقد قرارداد در اختیار مدیریت قرار می‌گیرد و پس از آن با ساده‌ترین حالت ممکن قابلیت افزودن لیست خوراکی‌های موجود، فعال می‌شود. به علاوه امکان ارتباط دستگاه سفارش‌گیر غذا با سایت فروشگاه نیز وجود دارد. بدین ترتیب محدودیت جذب مشتری برای شما برداشته می‌شود و علاقمندان به صورت آنلاین نیز امکان ثبت سفارش دارند.

There are no comments yet

فهرست
نماد ابرلاین