نرم افزار تاکسی بیسیم | آژانس تلفنی

نقش استفاده از نرم افزار تاکسی بیسیم در کاهش هزینه های کسب و کار

حتما شماهم در سطح شهر تاکسی هایی را که یک شماره ۴ رقمی روی در خودرو یا بالای آن نوشته شده است دیده اید. این تاکسی ها حتما متعلق به یکی از شرکت های تاکسی بیسیم یا تاکسی اینترننتی هستند. تاکسی بیسیم ها شرکت های تاکسیرانی هستند که با خرید امتیاز چندین تاکسی ، یک خط تلفن ۴ رقمی و تعدادی بیسیم فعالیت می کنند.در این مقاله می خواهیم همه چیز را در مورد تاکسی بیسیم ها و اهمیت وجود نرم افزار تاکسی بیسیم برای این کسب وکار ها بررسی کنیم.

 

نحوه فعالیت سنتی تاکسی بیسیم ها

نحوه فعالیت معمول این شرکت ها به این شرح است: یک خط تلفن ۴ رقمی که معمولا شماره سرراستی دارد خریداری میشود و به چندین خط تلفن معمولی وصل میگردد. پس از تماس مسافر با شماره تاکسی بیسیم ، اپراتور مبدا و مقصد مسافر را می پرسد و از طریق بیسیم مبدا ومقصد به همه رانندگان اعلام میشود. راننده ای که به مسافر نزدیکتر است و اتومبیل آن خالی است، به مرکز اعلام می کند و سفر را میپذیرد و سفر شکل می گیرد.

 

مزایای تاکسی بیسیم ها

یکی از مهمترین مزایای تاکسی بیسیم ها امنیت و دسترسی پذیری آنهاست. تاکسی بیسیم ها این امکان را فراهم کرده اند تا در زمانی که به اینترنت و تاکسی عبوری دسترسی ندارید با شماره گیری یک عدد ۴ رقمی در سریع ترین زمان  به خودرو امن دسترسی پیدا کنید. همچنین برخی شرکت های تاکسی بیسیم خدمات اختصاصی مثل تاکسی بانوان با راننده خانم ارائه  میدهند. یکی از مهمترین مزایای تاکسی بیسیم ها ایجاد فرصت های شغلی است. حضور رانندگان در ۳ شیفت هم برای رانندگان فرصت شغلی مناسبی است و هم امکان ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مسافران را ایجاد می کند.

 

مشکلات تاکسی بیسیم ها

موارد زیر از جمله مهم ترین مشکلات تاکسی بیسیم ها هستند:

پخش شدن صدای بیسیم و پیج کردن رانندگان درون خودرو در طول سفر

گران شدن دستگاه بیسیم و هزینه بالای توسعه

هزینه راه اندازی بالا و نیاز به خرید تجهیزات سخت افزاری

راه اندازی دکل برای ارتباط بهتر بی سیم ها و همچنین محدودیت در پیچ کردن راننده ها

انرژی گرفتن بسیار زیاد از اپراتور ها برای پیج کردن و به نتیجه رسیدن یک سرویس و ارسال برای راننده ها

مشخص نبودن نرخ کرایه در همان ابتدا و دریافت کرایه های متفاوت از مشتریان توسط راننده ها

کند بودن و وقت بخیر بودن پیگیری تماس ها بین راننده و مسافر

نداشتن لوکیشن دقیق مبدا و مقصد برای راحتی سرویس دهی

دریافت کمیسیون درصدی از راننده ها بسیار سخت است

تشخیص خالی بودن یک راننده و بودن در خط سخت است

 

مزایای استفاده از نرم افزار تاکسی بیسیم

با طراحی نرم افزار مناسب میتوان سیستم مدرن کم هزینه و یکپارچه ای برای مدیریت کسب وکارهای  تاکسی بیسیم ایجاد کرد. در اینجا به چند مزیت کلیدی استفاده از نرم افزار تاکسی بیسیم  اشاره می کنیم.

 

ارسال سفر از طریق اپ برای راننده: پنل ثبت درخواست های دستی این امکان را ایجاد می کند که اپراتور سفرهایی را که از طریق درخواست تلفنی ثبت شده اند برای رانندگانی که در موقعیت مناسب قرار دارند ، ارسال کند.اپراتور موقعیت جغرافیایی همه راننده ها را روی نقشه به صورت زنده می بیند و تشخیص می دهد که سفر برای کدام راننده مناسب است. این مورد باعث سرعت بالای ارائه خدمات به مشتریان می شود.

 

پرداخت کمیسیون های رانندگان به صورت اینترنتی: کمیسیون و هزینه های اشتراکی روزانه یا ماهیانه رانندگان ، از طریق درگاه پرداخت بانکی به حساب مدیر مجموعه واریز شده و لیست این تراکنش ها وهمچنین  پرداختی های مدیر، در دسترس است. اگر راننده ای پرداخت را انجام ندهد ، سیستم او را بدهکار اعلام کرده و از انجام فعالیت منع می کند.

 

کاهش هزینه: مهم ترین مزیت اپلیکیشن تاکسی بیسیم و تاکسی اینترنتی این است که هزینه های مربوط به بیسیم و سیستم وایرلس حذف میشوند و از طرفی امکان درخواست ماشین توسط رانندگان بدون تماس هم فراهم می شود.

 

در صورتی که تمایلی به راهنمایی بیشتر یا مشاهده نرم افزار تاکسی بیسیم دارید، روی فرم تماس کلیک کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

There are no comments yet

فهرست
نماد ابرلاین