کاربرد دمو سامانه املاک

کاربرد دمو سامانه املاک 

امروزه اجاره و فروش ملک های مختلف به صورت آنلاین از طریق سامانه مدیریت املاک انجام می شود. شرکت ابرلاین در این زمینه گام بزرگی برداشته است و دمو سامانه املاک را طراحی نموده است. در این دمو به همه ی نیازهای افرادی که در حوزه املاک فعالیت دارند، توجه شده است.

شما با استفاده از این نرم افزار بنگاهی به تمام املاک منطقه تان دسترسی خواهید داشت. همچنین شما اگر نیاز به اجاره ی مکانی داشته باشید این نرم افزار اجاره املاک کار شما را راحت می کند و می توانید در زمان کمتری منزل مورد نظر خود را پیدا کنید.

دمو سامانه املاک

دمو سامانه املاک

مزایای استفاده از سامانه املاک

سامانه املاک رابط کاربری ساده ای دارد و همه ی افراد به آسانی می توانند با آن کار کنند، مرتب و آسان به روز رسانی می گردد. این سامانه این قابلیت را دارد تا شما به آسانی بتوانید مشاوران املاک، همکاران و مشتریان را مدیریت کنید. علاوه بر این، به عنوان نرم افزار حسابداری املاک نیز از آن بهره ببرید.

در این سامانه بخشی برای اضافه کردن همکاران وجود دارد که شما می توانید با کلیک بر روی آن همکاران املاکی خود را اضافه نمایید. بخش دیگری نیز برای تعریف محدوده کمیسیون دریافتی از همکاران قرار داده شده است. در بخش پایانی این بخش ارتباط بین مشاوران قابل مشاهده می باشد.

بخش املاک در قسمت پایین تر دمو سامانه املاک قرار دارد. این گزینه به شما این امکان را می دهد تا ملک موردنظر خود را به سامانه اضافه نمایید. بخش بازدیدها یکی دیگر از بخش های این نرم افزار می باشد. این بخش به شما این امکان را می دهد تا مشاور خاصی را برای مشتری و ملک خاصی تعیین  کنید و مراحل بازدید انجام شود.

 

دمو سامانه املاک

قابلیت های دمو سامانه املاک

درخواست های ملک بخش کاربردی دیگری از سامانه املاک است و برای زمانی به کار می رود که مشتری به دنبال ملک خاصی است و فعلا آن را ندارید. و در نهایت بخش مذاکرات و پیگیری به مشتریانی اختصاص دارد که هنوز هزینه ی خرید یا اجاره ملک را ندارند.

همان طور که می دانید نرم افزار crm املاک سایر سامانه های املاک قابلیت شخصی سازی متناسب با نیاز مشتریان و تغییر را ندارند. شرکت ابرلاین این مشکل را رفع کرده است و شما می توانید با توجه به درخواست و نیاز مشتری سامانه را شخصی سازی کنید.

There are no comments yet

فهرست
نماد ابرلاین