آشنایی با نرم افزار باشگاه مشتریان

 

هدف نرم افزار باشگاه مشتریان ارائه راه‌کارهای مناسب جهت مدیریت مشتریان و موفقیت کسب و کار است. مشتریان امروزه انتخاب های متعدد و متنوعی دارند. بستر اینترنت و امکان خرید آنلاین و دسترسی به کالاهای متنوع تر کار فروش را برای کسب و کارها سخت‌تر کرده است. در این شرایط کسب و کاری موفق است که خرید مشتری را پایان کار نمی‌داند. سعی می‌کند مشتری را حفظ و او را تشویق به خرید مجدد کند. و در نهایت مشتری خود را تبدیل به مشتری وفادار کند تا شما را به دوستان و آشنایانش پیشنهاد دهد.

 

چه کسب و کارهایی می توانند از نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده کنند؟

باشگاه مشتریان در جهت توسعه کسب و کارها به مدیریت مشتریان می‌پردازد. و در نهایت مشتریان را به کسب و کار وفادار می‌سازد. شرکت ها و کسب و کارهایی که مشتریانی دائمی دارند و هر مشتری در بازه‌های زمانی کوتاه مجدد نیازمند به همان خدمات و کالاها می‌شود؛ می‌توانند با استفاده از نرم افزار وفاداری مشتریان، رفتار مشتری را مدیریت کنند.

 

 

 

مزایای باشگاه مشتریان:

  • ایجاد ارتباط دو طرفه
  • ایجاد روابط نزدیک تر با مشتریان
  • ایجاد ویژگی های بیشتر برای سازمان یا محصولات بهتر.
  • ارائه خدمات با سرعت و دقت بیشتر در زمان کمتر.
  • دریافت اطلاعات اضافی از مشتریان و علایق آنها.
  • ایجاد زیرساخت لازم برای دریافت شکایات، پیشنهادات و انتقادات.
  • ایجاد نظرسنجی های دوره ای و هدفمند از مشتریان .
  • دریافت بازخورد یا بازخورد مشتریان در مورد خدمات یا محصولات.
  • سنجش و ارزیابی مشتری رضایت.
  • دسترسی به شاخص‌های وفاداری مشتری و ارزیابینیل.
  • با هدف ایجاد مشتریان فعال و ارائه خدمات ویژه به مشتریان مرفهاست .

 

به طور خاص، سه گروه اصلی از مزیت های تجاری وجود دارد.

1-بهبود بهره وری

با استفاده از قدرت اتوماسیونی که با نرم افزار عضویت به دست می آورید، می توانید فرآیندهای اداری و عملیات مدیریتی روزانه را تسریع بخشید که منجر به بهبود کارایی و بهره وری کسب و کار می شود.

در زیر چند نمونه از نحوه کمک نرم افزار به بهره وری یک جامعه آورده شده است:

  • یک برنامه می تواند خطاهای انسانی مانند رزرو دوبار را به حداقل برساند یا کاملاً از بین ببرد.
  • مدیران زمان ورود داده و جستجو را کاهش می دهند.
  • اعضا می توانند با چند کلیک یک قرار ملاقات رزرو کنند.
  • فضای دیجیتال ارتباطات و اشتراک محتوا را ساده می کند.
  • جزئیات هماهنگ کارکنان و اعضا به برنامه ریزی دقیق فعالیت ها و رویدادها کمک می کند.

دلیل دیگری که چرا نرم افزار عضویت بهره وری را بهبود می بخشد این است که این راه حل ها عمدتا مبتنی بر ابر هستند . برای کاربران، استقرار ابری به معنای راحتی اتصال، عدم نصب و تعمیر و نگهداری، و مقیاس پذیری برای رسیدگی به تعداد متغیر عملیات در چندین دفاتر است.

– 2 افزایش مشارکت جامعه

برای به دست آوردن اعتماد و وفاداری اعضا، باید به اعضا اجازه دهید ارزشی را که می توانند از عضویت خود به دست آورند به وضوح درک کنند. هر چه افراد خدمات و فرصت های بیشتری در یک سازمان دریافت کنند، تمایل بیشتری برای مشارکت در فعالیت های آن سازمان دارند.

سیستم‌های دیجیتال عضویت طیف کاملی از قابلیت‌های عضویت دیجیتال را فراهم می‌کنند، از گروه‌های خصوصی و پورتال‌های آنلاین که در آن کاربران می‌توانند درباره اخبار صنعت گرفته تا تقویم‌ها یا برنامه‌های آموزشی که به‌صورت جداگانه طراحی شده‌اند، مشارکت کنند و علاقه‌شان را به جامعه شما افزایش دهند.

این را می توان هم از طریق ویژگی های داخلی و هم از طریق سیستم ها و خدمات شخص ثالث یکپارچه مانند CRM، CMS ، سیستم های پرداخت و برنامه های کاربردی مختلف به دست آورد.

چرا تشویق مشارکت اعضا در سازمانتان مهم است؟ مشارکت فعال جامعه، نیروی محرکه اصلی رشد و افزایش درآمد یک سازمان است.

 

 

– 3 امنیت داده ها

از آنجایی که جوامع از داده‌های شخصی اعضای خود استفاده می‌کنند، ضروری است که از داده‌ها محافظت بی‌عیب و نقصی ارائه کنند.

با نرم افزار مدیریت باشگاه، این کار آسان است. چنین راه حل هایی ویژگی های امنیتی پیشرفته ای از جمله احراز هویت، رمزگذاری، پروتکل های امنیتی و ذخیره سازی ابری ایمن را ارائه             می دهند، بنابراین یکپارچگی داده های حیاتی تضمین می شود.

ویژگی های اساسی راه حل های نرم افزار باشگاه مشتریان

مدیران باشگاه یا جامعه باید مجموعه ای از وظایف سازمانی مانند به اشتراک گذاری اطلاعات، تماس با اعضا، جمع آوری بازخورد، برنامه ریزی رویدادها، پردازش پرداخت ها و موارد دیگر را بر عهده بگیرند.

انجام تمام این موارد به صورت دستی زمان زیادی را تلف می کند. نرم افزار باشگاه با بر عهده گرفتن این وظایف پست می تواند مدیران را از این وظایف راحت کند.

برخی از ویژگی های ضروری نرم افزار مدیریت عبارتند از:

  • فرم ثبت نام آنلاین- کاربران می توانند تنها با چند کلیک به یک باشگاه بپیوندند.
  • نمایه های اعضا- جزئیات حساب اعضا در یک پایگاه داده متمرکز نگهداری می شود که به طور خودکار به روز می شود، بنابراین مدیران می توانند به راحتی اطلاعات را جستجو کنند و در صورت نیاز با افراد تماس بگیرند.
  • مدیریت محتوا– صاحبان جامعه می توانند وب سایت ها یا برنامه های کاربردی کاملی بسازند، جایی که می توانند محتوای مرتبط را ایجاد، ویرایش و به مخاطبان خود ارائه دهند.
  • بهینه‌سازی موبایل– یک وب ‌سایت باشگاه باید پاسخگوی تلفن همراه باشد و باید یک برنامه تلفن همراه وجود داشته باشد تا به کاربران امکان مدیریت فعالیت‌ها را در حال حرکت بدهد.
  • زمان‌بندی و زمان‌سنجی کارکنان- یک تقویم ویژه مدیران را قادر می‌سازد تا جدول‌های زمانی را برای کارکنان و بازدیدکنندگان تنظیم کنند، قرار ملاقات‌ها را رزرو کنند، رویدادها را برنامه‌ریزی کنند و به طور خودکار قرارها را از طریق ایمیل، پیام کوتاه یا رسانه‌های اجتماعی به کاربران یادآوری کنند.
  • رسیدگی به پرداخت- راه حل های دیجیتال برای مدیریت عضویت می توانند ویژگی های مالی داخلی داشته باشند، یا می توانند با سیستم های پردازش پرداخت شخص ثالث برای پردازش هزینه های عضویت آنلاین، نگهداری سوابق عملیات مالی و تخصیص بودجه ادغام شوند.

 

 

  • انجمن‌ها و چت‌های اعضا- از آنجایی که ارتباطات مهم‌ترین مؤلفه هر سازمان عضویت است، یکی از ویژگی‌های ضروری نرم‌افزار تخصصی، انجمن‌ها و چت‌های گروهی یا فردی است که در آن شرکت‌کنندگان می‌توانند در بحث شرکت کنند و اخبار و فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.
  • تبلیغات- صاحبان باشگاه می توانند پیشنهادات ویژه ای مانند کدهای تبلیغاتی، فروش، هدایا و غیره را برای فعال ترین و وفادارترین اعضای خود ایجاد کنند.

بسته به نیاز یک سازمان، نرم افزار عضویت را می توان با افزودن ویژگی های اضافی سفارشی کرد .

  • مراکز تناسب اندام ممکن است دوست داشته باشند یک تقویم رژیم غذایی برای اعضای خود ارائه دهند.
  • موسسات خیریه می توانند با خدمات همنشینی بهتر کار کنند.
  • تیم های ورزشی آماتور ممکن است از عملکرد امتیازدهی در نرم افزار خود قدردانی کنند.

همانطور که می بینید، نرم افزار مدیریت جامعه تنها برنامه جامع چند وظیفه ای است که برای سازماندهی فعالیت های جامعه انتها به انتها به آن نیاز دارید.

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان

صدها راه حل مدیریت باشگاه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما بهترین راه حل برای شما راه حلی است که به بهترین وجه با نیازهای خاص شما مطابقت داشته باشد.

هنگام انتخاب نرم افزار به نکات زیر توجه کنید:

  • هزینه های راه اندازی و یک دوره آزمایشی رایگان
  • کاربر پسند بودن
  • عملکرد
  • قابلیت های یکپارچه سازی
  • امنیت

 

There are no comments yet

فهرست
نماد ابرلاین